پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران تشکیل شد اقامه نمازجماعت به امامت یک خانم روی آنتن شبکه سه رفت + عکس پخش سریال «مولانا» در شبکه نمایش خانگی نمایشگاه «نگاره‌های ماندگار» در موزه بزرگ خراسان | سیر روح در عالم معنا «زیبا صدایم کن» رسول صدرعاملی کلید خورد شعر همان عشق، همان زندگی | درباره مهرداد اوستا، شاعر غزل‌های خیال‌انگیز محمدرضا فروتن و میترا حجار با «نیلگون» در راه سینما آخرین نشانه‌های نمک نورالدین | نگاهی به فصل پنجم سریال «نون خ»، ساخته سعید آقاخانی کارگردان نمایش «کلنل»: بزنگاه‌های تاریخی ما، زمینه ساز  تولید آثار هنری است آواز پرنده‌های صبح فروش حیرت انگیز «گارفیلد» در اولین هفته اکران «سمرقند»، برای خانواده بزرگ فارسی زبانان | کتاب تازه شاعر خراسانی در نمایشگاه کتاب تهران پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «برج آخر» اثر سوفیا موسویان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ آلبوم «عشق ناباور» در راه بازار موسیقی کنسرت‌های پاپ اردیبهشت ۱۴۰۳ + زمان و مکان تأکید هیئت رسانه‌ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم‌نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه‌ای مشترک» + آلبوم تصاویر برنارد هیل بازیگر «ارباب حلقه ها» و «تایتانیک» درگذشت + بیوگرافی
سرخط خبرها

معرفی جوایز فیلم لس آنجلس ۲۰۲۴ + اسامی

  • کد خبر: ۲۱۴۹۳۳
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
معرفی جوایز فیلم لس آنجلس ۲۰۲۴ + اسامی
جوایز فیلم لس آنجلس ۲۰۲۴ با معرفی برندگان به کار خود پایان داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ جوایز لس آنجلس ۲۰۲۴؛ کایلن نگ برنده جایزه دویچه بانک و بریت ویلیامز برنده جایزه مخاطبین مرلس آنجلس ۲۰۲۴ شدند.

در این مراسم کایلن نگ، جایزه ده هزار دلاری دویچه بانک جشنواره فیلم لس آنجلس را از آن خود کرد و در همین حین بریت ویلیامز از سوی مخاطبین به عنوان برنده جایزه ۲ هزار ۵۰۰ دلاری جایزه مخاطبین انتخاب شد.

نگ و ویلیامز در مراسمی اختصاصی جوایز خود را دریافت کردند. همواره جشنواره فیلم لس آنجلس به عنوان خاستگاه نسل بعدی ستارگان عرصه فیلم سازی شناخته می‌شود و از این منظر، برنده‌های جوایز این جشنواره فیلم، توجه غول‌های صنعت فیلم سازی را به خود جلب خواهند کرد.

کایلن نگ، تهیه‌کننده و نویسنده‌ای با اصالت سنگاپوری-آمریکایی است که مدرک خود را در زمینه تولید خلاق و تولید مجازی از کالج داج دانشگاه چپمن اخذ کرده است. وی پیش‌تر به عنوان فینالیست فیلم‌های تازه‌کننده کوکاکولا در سال ۲۰۲۲ و همچنین به عنوان همراه برنامه آموزشی فرماندهی استار ترک در بنیاد آکادمی تلویزیون در سال ۲۰۲۳ انتخاب شده بود. نگ، که تجربیاتی نیز در شرکت‌هایی نظیر پروکسیمیتی مدیا، استارز و لاینزگیت دارد، در حال حاضر به عنوان دستیار اجرایی رئیس بخش فیلم و تلویزیون در ماشین فرهنگی جاستین سیمین فعالیت می‌کند و همچنین در تولید رویداد‌های زنده و پادکست‌ها نقش دارد.

فیلم او، «پروژه متامورفوز» داستان اریک را روایت می‌کند که فرصتی برای تجربه زندگی مجازی پس از تشخیص بیماری سخت به او داده می‌شود. یک هیئت تشکیل شده از کارشناسان حوزه هنر و سرگرمی، فیلم وی را بعنوان برنده انتخاب کردند.

ویلیامز، برنده جایزه مخاطبین نیز یک نویسنده و کارگردان آمریکایی حاضر در لس آنجلس است که به تازگی در رشته کارگردانی از انستیتوی فیلم آمریکا فارغ التحصیل شده است. فیلم وی تحت عنوان «ناهار نرم» درباره یک مدیرمسئول شرکت فناوری بحث برانگیز است که پیش از ناهار، از نرم افزار خود در مقابل یک روزنامه نگار دفاع می‌کند و با گذشت هر لحظه از مصاحبه، مدیرمسئول با جدالی درونی برای آزاد سازی این فناوری در دنیا روبرو می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->